آموزش به روز و رایگان زناشویی

آموزش به روز و رایگان زناشویی

آموزش به روز و رایگان زناشویی

آموزش به روز و رایگان زناشویی

دلایل اختلال نعوظ کدامند و اختلال نعوظ را چگونه درمان کنیم؟




اختلال نعوظ یک بیماری جنسی شایع در مردان است

 

اختلال نعوظ یک بیماری جنسی شایع در مردان است، که گاهی سبب استرس شدید بیمار و همسر وی می‌شود.


چرا دچار اختلال نعوظ می‌شوید؟
خوانندگان محترم باید بدانند اختلال نعوظ دارای علل زیادی است و بدون تشخیص علت، اقدام به درمان، یا جنبه تسکینی داشته یا بی‌فایده خواهد بود. برای یک نعوظ طبیعی در مرد، چهار سیستم در بدن باید طبیعی باشند و هماهنگ با هم عمل کنند، که عبارتند از: سیستم عصبی، سیستم هورمونی، سیستم عروقی و سیستم روانی و اختلال در هر کدام می‌تواند منجر به اختلال در نعوظ شود. ما سعی داریم با مروری سریع بر دلایل اختلالات نعوظ، آگاهی بیشتری در این رابطه برای شما ایجاد کنیم.
   ادامه مطلب ...

نشانه های ارضا شدن در زنان و مردان چگونه است؟

رضاشدن لذت‌بخش‌ترین مرحله احساس جنسی است

 

 ارگاسم یا ارضا شدن چیست؟

ارضا شدن (ارگاسم)، یک احساس‌ گذرای حداکثر لذت است که با برخی تغییرات فیزیولوژیک در بدن همراه است. در مردان ارضا شدن معمولا با انزال همراه است بنابراین تشخیص آن آسان است اما تشخیص ارضا شدن در زنان گاهی کمی مشکل است. مرحله ارگاسم یا ارضا شدن به صورت تخلیه ناگهانی فشاری که در مرحله برانگیختگی و کفه به وجود آمده درک می‌شود.

   ادامه مطلب ...

دلایلی برای داشتن رابطه جنسی بیشتر با همسر

یلی از مشکلات فقط با داشتن رابطه‌ جنسی منظم برطرف می‌شود‎

 

نرخ مرگ و میر در افرادی که ۲ بار در هفته به ارگاسم می رسند، نصف افرادی است که در طول ماه تنها یک مرتبه ارگاسم را تجربه می کنند

 

خیلی از مشکلات فقط با داشتن رابطه‌ جنسی منظم برطرف می‌شود. در زیر به دلایلی اشاره می‌کنیم که به شما ثابت می‌کند چرا باید بیشتر با همسرتان نزدیکی داشته باشید.

  ادامه مطلب ...

طریقه استفاده از کاندوم و معرفی انواع کاندوم (+عکس)


طریقه استفاده از کاندوم,طریقه استفاده از کاندوم زنانه,کاندوم

طریقه استفاده از کاندوم زنانه آسان بوده ولی عادت نمودن به آن، نیاز به تمرین دارد

 

طریقه استفاده از کاندوم های مردانه و زنانه

کاندوم به عنوان یک وسیله پیشگیری از بارداری راه عبور عفونت ها را در زمان نزدیکی جنسی مسدود می کند همچنین جزء یکی از روشهای جلوگیری از بارداری است که مانع از رسیدن اسپرم ها به رحم می شود.

کاندوم چیست؟

کاندوم (به انگلیسی: Condom) یا کاپوت یا غلاف، پوششی کشسان است که به عنوان یک مانع فیزیکی از تماس مستقیم آلت تناسلی مرد با اندام شریک جنسی او و ورود اسپرم به دستگاه تناسلی زن جلوگیری می‌کند. کاندوم به منظور پیش گیری از بارداری و همچنین جلوگیری از انتقال میکرو ارگانیسم‌های بیماری زا و انتقال بیماری‌های آمیزشی به کار می‌رود.

   ادامه مطلب ...

روشهای بزرگ کردن سینه

یکی از روشهای بزرگ کردن سینه انجام تمرینات ورزشی است

 

راههای بزرگ کردن سینه

برای بزرگ کردن سینه، روش های طبیعی می تواند موثر باشد اما نیاز به زمان، صبوری و تداوم در رویکردتان دارد. به هر حال روش های طبیعی برای بزرگ کردن سینه نمی تواند به آن دسته از زنانی که در اثر عوامل ارثی سینه های کوچکی دارند کمکی کند.

بزرگ کردن سینه خانم ها
بسیاری از زنان دوست دارند سینه های بزرگ، گرد و سفت داشته باشند. برای بسیاری، سینه های بزرگ نشانی از زیبایی و افزایش زنانگی زن است. برخی از زنان به طور طبیعی سینه های بزرگ و سفتی دارند. تعدادی از زنان نیز هستند که دارای سینه های کوچکی هستند.

   ادامه مطلب ...

شما هم از همسرتان طلاق جنسی گرفته اید؟



نارضایتی جنسی در رابطه زناشویی ، طلاق‌های زیادی را میان زوجین رقم زده است‎

 

عمدتا مردان نمی‌پذیرند که مشکل از سوی آنان است که به سرعت زمینه را برای سردی‌ها در همسر خود فراهم می‌کنند. نارضایتی جنسی در رابطه زناشویی از موضوعات مهمی است که طلاق‌های زیادی را میان زوجین رقم زده است.

  ادامه مطلب ...

رابطه جنسی چرا برای برخی لذت بخش نیست؟

شناخت ما از رابطه جنسی به تصاویر ذهنی ناخودآگاه ما که در کودکی  شکل گرفته  برمی‌گردد

 

لذت بردن جنسی برای بعضی افراد آسان و برای برخی دیگر دشوار و دست نیافتنی است. یکی از دلایلش می تواند ریشه در دوران کودکی هر شخص داشته باشد.

 

دکتر آذرتاش مشاور خانواده و مدرس دانشگاه در این رابطه گفت: هر چه پدر و مادر از نقش‌های جنسی خود رضایت بیشتری داشته باشند، بهتر می‌توانند دیدگاه‌های خودشان را به فرزندان انتقال دهند. در دوران نوجوانی پایه‌های لذت بردن از رابطه جنسی شکل می‌گیرد. اگر نوجوان در خانواده نسبت به مردانگی یا زنانگی خودش احساس خوبی داشته باشد، در آینده نیز اعتماد به نفس لازم برای لذت بردن را خواهد داشت.
  ادامه مطلب ...

عواقب درمان نکردن انزال زودرس


جلوگیری از انزال زودرس

اختلال در انزال سه نوع شایع دارد که انزال زودرس، انزال دیررس و عدم انزال را شامل می‌شود‎

 

اختلالات جنسی شایع در مردان را می‌توان به سه دسته بزرگ تقسیم کرد: اختلال در میل جنسی، اختلال در نعوظ و اختلال در انزال. اختلال در انزال سه نوع شایع دارد که انزال زودرس، انزال دیررس و عدم انزال را شامل می‌شود. این هفته به موضوع انزال زودرس که شایع‌ترین اختلال جنسی در مردان است، می‌پردازیم.

  ادامه مطلب ...

این علائم در بدن شما می گویند نباید رابطه جنسی داشته باشید

نزدیکی جنسی در برخی از اوقات مناسب نیست‎

 

اگر چنین علائمی در بدن خود احساس کردید بهتر است که یک هفته از داشتن رابطه جنسی بپرهیزید و غذاهای مفید و با کیفیت مصرف کنید.


چه زمان هایی نباید رابطه جنسی داشته باشیم؟
سید علوی کارشناس طب سنتی درباره تدبیر جماع یا نزدیکی جنسی اظهار کرد: جماع یا نزدیکی جنسی از مهمترین راه‌های پاکسازی بدن و جزء سته ضروریه سلامتی است. به گفته وی نزدیکی جنسی طبیعی باعث سرحال شدن، احساس سبکی، رفع وسواس و اندیشه بد می‌شود، همچنین عدم نزدیکی جنسی موجب تپش قلب، تب، سرگیجه، احساس سنگینی در بدن می‌شود. اما...
 
نزدیکی جنسی در برخی از اوقات مناسب نیست
- نزدیکی جنسی هنگام گرسنگی و بعد از غذا خوردن و مصرف نوشیدنی مناسب نیست.
- نزدیکی جنسی بعد از ورزش، پس از حمام، پس از فعالیت سنگین مناسب نیست.
- نزدیکی جنسی پس از شادی زیاد یا غم زیاد نیز مناسب نیست.
 
علائمی که نشان می‌دهد نزدیکی جنسی زیان آور است
- احساس لرز و سرما یا لرزش بدن هنگام نزدیکی جنسی.
- احساس نوعی درد و رنج در اندام‌های بدن.

این کارشناس طب سنتی ادامه داد: اگر چنین علائمی در خود احساس کردید بهتر است که یک هفته از نزدیکی بپرهیزید و غذاهای مفید و با کیفیت مصرف کنید.البته از دیدگاه طب سنتی افرادی که تنومند هستند، از نزدیکی جنسی زیان کمتری می‌بینند و افرادی که خیلی لاغر هستند و دارای مزاج سرد و خشک‌اند از نزدیکی جنسی بسیار آسیب می‌بینند. افراد گرم مزاج از نزدیکی جنسی سود بیشتری می‌برند.

نزدیکی جنسی بیش از اندازه موجب ضعف و غلبه سردی در بدن می‌شود و افراد سرد مزاج بیشتر از یک بار در هفته نزدیکی جنسی نداشته باشند. نزدیکی با شکم پر موجب ضعف معده خواهد شد و بهتر است که ۲ تا ۳ ساعت بعد از غذا باشد.

منبع:salamdoctor.com

 

موانع فکری زنان در برقراری رابطه جنسی

رای خیلی از افراد صحبت کردن درباره رابطه جنسی سخت است‎

 

کسی نمی‌داند دیگران چطور رابطه جنسی برقرار می‌کنند و این می‌تواند فرض اینکه شما طبیعی نیستید را ایجاد کند، که خود از موانع فکری رنان در برقراری رابطه جنسی است.

  ادامه مطلب ...