آموزش به روز و رایگان زناشویی

آموزش به روز و رایگان زناشویی

آموزش به روز و رایگان زناشویی

آموزش به روز و رایگان زناشویی

نشانه های ارضاء شدن زن چیست؟


 

ارضاء شدن زن,نشانه های ارضاء شدن زن,ارگاسم زنان

 ارضا شدن زنان نسبت به مردان پیچیده تر و به زمان بیشتری نیاز است

 

ارگاسم یا ارضاء شدن زنان

معنای سربسته در مورد مسائل جنسی خانم ها ارگاسم و ارضا شدن آنان است یک واکنش جنسی طبیعی و لذت بخش که تجربه نکردن آن در حین عمل جنسی می تواند باعث بروز مشکلات فراوانی در زندگی زناشویی گردد. یکی از دلایلی که از ارضاء شدن به عنوان معمای سربسته یاد می شود پیچیده بودن ارگاسم زنان در قیاس با آقایان است، عوامل زیادی بر فرایند ارضا شدن زنان موثر است.

   ادامه مطلب ...

راهکارهایی ساده برای مقابله با اعتیاد به پورنوگرافی و تصاویر جنسی


پورنوگرافی,اعتیاد به پورنوگرافی,راههای مقابله با پورنوگرافی

از دوستانی که شما را به پورنوگرافی ترغیب می کنند دوری کنید

 

راهکارهایی ساده برای مقابله با اعتیاد به پورنوگرافی و تصاویر جنسی
با چنین اعتیادهایی باید قبل از اینکه غیرقابل کنترل شوند، مقابله کنید. پورنوگرافی هم مثل چیزهای دیگر عادتی اعتیادزا است که خیلی زود از کنترل شما خارج می شود. همچنین خرید فیلم های پورنو، سر زدن به سایت های اینچنینی و شرکت در فعالیت های هرزه نگاری ممنوع و غیرقانونی است.

   ادامه مطلب ...

کارهایی که پس از رابطه جنسی نباید انجام دهید

س از برقراری رابطه جنسی بهتر است همسرتان را در آغوش بگیرید

 

کارهایی که پس از رابطه جنسی نباید انجام دهید
عشق ورزیدن به همسر تنها در رابطه جنسی خلاصه نمی شود بلکه رفتار شما قبل و بعد از آن نیز اهمیت دارد. اعمال شما معانی مختلفی برای همسرتان دارد و رابطه آینده شما را شکل می دهد، بنابراین با احتیاط عمل کنید. ما در اینجا رفتارهایی را آورده ایم که پس از برقراری رابطه جنسی باید به شدن از آنها پرهیز کنید.


بعد از رابطه جنسی تان به سرعت به دستشویی نروید
بلند شدن و دویدن به سمت دستشویی یکی از بدترین کارهایی است که می توانید پس از برقراری رابطه جنسی انجام دهید. بسیاری افراد پس از برقراری رابطه جنسی به سرعت به سرویس بهداشتی می روند تا به ظاهر خود رسیدگی کنند. آنها موهایشان را درست می کنند، دندان هایشان را مسواک می زنند یا به زیر دوش آب می روند. درست است که شما باید همیشه مرتب و پاکیزه باشید اما گاهی دراز کشیدن در کنار همسرتان بهترین کاری است که می توانید برای صمیمیت تان انجام دهید پس برای رسیدگی به ظاهر خود عجله نکنید.

 

بعد از رابطه جنسی نوازش کردن همسرتان را فراموش نکنید
برخی افراد پس از برقراری رابطه جنسی، سریع به خواب می روند اما بهتر است پس از آن کمی همسرتان را نوازش کنید تا به عشق واقعی شما پی ببرد. به چشم های او نگاه کنید و در آغوش اش آرام بگیرید. این لحظات بهترین زمان برای نشان دادن عشق و مکالمه های عاشقانه است، آن را از دست ندهید.


بعد از رابطه جنسی اتاق را ترک نکنید
اگر پس از رابطه جنسی با همسرتان سریع لباس به تن و اتاق را ترک کنید، این طور به نظر می رسد که تنها هدف شما از برقراری این رابطه، میل جنسی بوده است. شاید برای رفتن به سر کار دیرتان شده باشد اما حتی یک دقیقه نگاه کردن در چشمان همسرتان می تواند تاثیری مثبت و فراموش نشدنی در رابطه شما داشته باشد.

 

بعد از رابطه جنسی از خودتان تعریف نکنید
حتی اگر شما بهترین باشید، نباید از خودتان تعریف کنید زیرا این کار ارزش شما را پایین می آورد. پس بهتر است این کار را بر عهده همسرتان بگذارید. اگر او احساس کند که شما خوب بوده اید، حتما بیان خواهد کرد.

 

بعد از رابطه جنسی به سراغ موبایل تان نروید
تقریبا تمام افراد پس از برقراری رابطه جنسی موبایل خود را چک می کنند اما این کار باعث می شود که همسرتان تصور کند که او را نادیده گرفته اید. می دانیم که وقت تنگ است و برای برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات با دیگران عجله دارید اما هم نشینی با همسرتان هم ارزش و اهمیت خاص خود را دارد، بنابراین به آن احترام بگذارید.

 

بعد از رابطه جنسی سراغ تلویزیون نروید
شاید به نظر شما گوش دادن به اخبار جهان پس از برقراری رابطه عاطفی خیلی آرام بخش باشد اما در واقع اینطور نیست. حواس تان باشد اگر هم این کار را انجام می دهید، برنامه باشید که هر دوی شما از آن لذت می برید.

 

منبع :

زندگی ایده آل
seemorgh.com
 

20 نکته درباره بیماری پیرونی - قاتل توانائی جنسی مردان


بیماری پیرونی,ناتوانی جنسی مردان,کج شدن آلت تناسلی

بیماری پیرونی رفته رفته سبب اختلال نعوظ یا ناتوانی جنسی می شود

 

 نکاتی درباره بیماری پیرونی (کج شدن آلت تناسلی مردان)
بیماری پیرونی (Peyronie’s disease) یک بیماری فوق العاده خطیری است که بسرعت می تواند در سنین پائین سبب کجی آلت تناسلی و ناتوانی جنسی در مردان شود. علت اصلی این بیماری وارد شدن ضربه به آلت تناسلی در حالت نعوظ است، بنابراین مردها باید حداکثر تلاش خود را بکنند تا از هرگونه ضربه به آلت تناسلی در حالت نعوظ اجتناب شود.

   ادامه مطلب ...

شایعترین اختلالات جنسی در مردان الکلی



اختلالات جنسی, علت اختلالات جنسی در مردان الکلی, تاثیر الکل بر میل جنسی

شایعترین اختلال جنسی در مردان وابسته به الکل، اختلال در نعوظ است

 

شایعترین اختلالات جنسی در مردان الکلی
مصرف مداوم و مزمن الکل سبب اختلالات جنسی می شود. الکل دارای اثرات سمی بر روی کبد، مغز و سیستم عصبی است. امروزه در جوامع مختلف مصرف الکل بویژه در میان جوانان رو به فزونی گذاشته است. مصرف الکل نه تنها سلامتی عمومی بلکه عملکرد جنسی را نیز به مخاطره می اندازد.

   ادامه مطلب ...

خوراکی هایی که باعث اختلال در میل جنسی می شوند


کاهش میل جنسی,اختلال در میل جنسی,مواد غذایی کاهنده میل جنسی

الکل باعث کاهش میل جنسی می شود

 

خوراکی هایی که باعث اختلال در میل جنسی می شوند
برخی خوراکی ها می توانند روی میل جنسی افراد مختلف تاثیرات منفی بگذارند و نیروی جنسی آنان را مختل کنند.
همه ما هر روز خبرهایی را می شنویم که از تأثیر مواد غذایی مختلف بر سلامت جسمی و روحی می گویند، خبرهایی که به ما توصیه می کنند چه بخوریم تا زندگی سالم و عمری طولانی داشته باشیم و چه نخوریم که به بیماری های مختلف مبتلا نشویم. اما کمتر حرفی در مورد تأثیر مواد غذایی و خوراکی بر میل جنسی  زده می شود، این در حالی است که همه کارشناسان و خود ما از اهمیت نقش این غریزه در زندگی خودمان با خبر هستیم. به همین دلیل در این گزارش شما را با غذاهایی آشنا می کنیم که موجب کاهش میل جنسی می شود و بر نحوه ترشح هورمون ها در بدن اثر منفی دارند:

  ادامه مطلب ...

علت کاهش میل جنسی در دوره سالمندی و راهکارهایی برای رفع آن


رابطه جنسی,رابطه جنسی در دوران سالمندی,علت کاهش میل جنسی در دوران سالمندی

خشکی واژن در زنان باعث عدم تمایل آنها به برقراری رابطه جنسی میشود

 

علت کاهش میل جنسی در دوره سالمندی و راهکارهایی برای رفع آن
اهمیت رابطه جنسی در دوران سالمندی
خیلی از ما فکر می کنیم که سالمندان تمایلی به برقراری روابط زناشویی ندارند یا میل جنسی در آنها کاهش یافته است. البته تا حدودی این تفکر درست است و سالمندان نیز به اینکه تمایلات جنسی شان نسبت به دوران جوانی کاهش یافته است، اقرار دارند ولی بدان معنا نیست که میل جنسی در آنها کاملا از بین رفته است.

   ادامه مطلب ...

بیماریهای دستگاه تناسلی مردان


بیماریهای دستگاه تناسلی,بیضه,بیماری بیضه

کیست‌ها اپیدیدیم در مردان بالاى ۴۰ سال شایع هستند

 

بیماریهای مرتبط با دستگاه تناسلی مردان
- واریکوسل
واریکوسل تجمعى از وریدهاى متسع است که اغلب سمت چپ کیسهٔ بیضه ایجاد مى‌شود و غالباً در لمس آن را به شکل ”کیسهٔ پر از کرم“ توصیف مى‌کنند. این وریدهایى متورم به‌علت تخلیه طبیعى وضعیتی، هنگام دراز کشیدن ناپدید مى‌شوند. این عارضه بى‌خطر است، اگرچه وجود آن ممکن است باعث عقیمى شود. با پوشیدن لباس‌هاى زیر تنگ مى‌توان این عارضه را بهتر تحمل کرد. اگر واریکوسل باعث ناراحتى شد، یا آنکه در مورد احتمال بروز عقیمى نگران هستید (این عارضه به هیچ وجه در توانائى جنسى تأثیر ندارد)، به پزشک مراجعه کنید. او ممکن است برداشتن این وریدها را از طریق جراحى توصیه کند.

   ادامه مطلب ...

رفتارهای جنسی پرخطر را بشناسید


رابطه‌ی جنسی,رابطه‌ی جنسی پر خطر,رفتارهای جنسی پرخطر

آمار شیوع بیماری‌های مقاربتی میان هم‌جنس‌گرایان معمولاً بالاست

 

رفتارهای جنسی پرخطر را بشناسید
در هر نوع رابطه‌ی جنسی، خطر انتقال بیماری‌های مقاربتی وجود دارد. اما در چند دسته از آمیزش‌ها خطر انتقال بیماری بالاتر است این روابط عبارتند از:

   ادامه مطلب ...

 مطالبی که نباید درباره ارگاسم زنان باور کنید



ارگاسم,ارگاسم زنان,چگونگی رسیدن زنان به ارگاسم

لذت از برقراری رابطه زناشویی مسئله ای مجزا از رسیدن به ارگاسم است

 

 مطالبی که نباید درباره ارگاسم زنان باور کنید
ارگاسم زنان مسئله ای است که کمتر در مورد آن صحبت می شود و شاید به دلیل همین کمبود اطلاعات باشد که باورهای نادرستی در موردش وجود دارد. این مطلب به برخی از این باورها اشاره و آنها را اصلاح کرده است.

   ادامه مطلب ...